Banner 2-hoog.jpg Banner 3-hoog.jpg Banner-1-hoog-hoog.jpg
 

leden_LCS

OPWAARDEREN? GA NAAR http://www.mijnlcs.nl EN LOG IN.


Sinds kort hebben wij een nieuw kassa systeem in het Clubhuis, deze wordt geleverd door Le Credit Sportif. Het is een simpel en gebruiksvriendelijk systeem. De ervaring met het nieuwe systeem is positief. Met de introductie van het nieuwe kassa systeem introduceren wij ook de G.S.H.C. Forward Clubcard. Met deze kaart kun je vanaf nu nog makkelijker afrekenen aan de bar.


De G.S.H.C. Forward Clubcard heeft enkele belangrijke voordelen: je hoeft geen geld meer mee te nemen naar de club, je hebt overzicht en controle over je bar-uitgaven (of die van je kind).


Afrekenen aan de bar kan op één manier:

  • Met de Clubcard (met voldoende saldo).

Het ‘opladen’ van de Clubcard kan:

  • Thuis met iDEAL (minimaal 10€): je hebt een aparte mail ontvangen met je inlognaam. 

Hieronder vind je antwoord op de meeste vragen rondom de Clubcard:

Hoe werkt betalen met de Clubcard?
Voor de administratieve afhandeling heeft G.S.H.C. Forward een overeenkomst gesloten met Le Credit Sportif. Zij zijn leverancier van ons nieuwe kassasysteem in de kantine en beheren de BackOffice van de betaalfunctie van de Clubcard.


De Clubcard is een veelzijdig betaalmiddel dat je het nodige gemak en voordeel oplevert. Met deze persoonlijke ledenkaart kun je bij G.S.H.C. Forward aan de bar afrekenen. Uiteraard wordt er vertrouwelijk omgegaan met je persoonsgegevens. Deze worden in geen geval aan anderen verstrekt.


Bij een Clubcard betaling heb je geen pincode nodig. Om af te rekenen wordt de Clubcard op de kaartlezer gelegd, dat is alles.


Hoe activeer ik mijn Clubcard?
Voor je met de G.S.H.C. Forward Clubcard kan betalen, dien je de G.S.H.C. Forward Clubcard te activeren door deze op te waarderen met een saldo. Je Clubcard is gereed voor gebruik zodra er saldo op staat.


Hoe kan ik saldo laden op mijn Clubcard?
Dat kan via internet (iDEAL). Om je Clubcard via internet op te laden ga je naar www.mijnlcs.nl (ook via (website club) te bereiken, link aan de rechterkant op de hoofdpagina) en log je in op je persoonlijke pagina. Om veiligheidsredenen heb je een loginnaam en wachtwoord nodig die je in een aparte e-mail ontvangt. Een uitgebreide handleiding "iDEAL opwaarderen" vind je in je mail of op de site van credit sportif.


Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?
Saldo wat op de Clubcard staat kan alleen worden teruggestort op een bankrekening bij beëindiging van het lidmaatschap. Stuur een e-mail naar [email protected] met al je gegevens, pasnummer en banknummer.


Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is?
Bij het afrekenen wordt het actuele saldo op het LCD-scherm/klantendisplay aan de klantkant getoond.  Je kunt ook om een bonnetje vragen. Op de bon staan de consumpties en het actuele saldo. Je kunt degene achter de bar ook vragen om op "Saldo” te drukken en de pas op de paslezer leggen. Het saldo wordt dan getoond.

Een andere mogelijkheid is inloggen op www.mijnlcs.nl (ook via (website club) te bereiken). Deze site is te bereiken via elke mobiele telefoon, tablet of computer. Op deze site kan je je saldo en gebruikte consumpties inzien, gegevens wijzigen en je pas opwaarderen middels iDEAL.


Wat doe ik als ik het niet eens ben met een saldo-afboeking?
Het is mogelijk om een transactie te corrigeren. Dit kan alleen gebeuren door de penningmeester. Stuur een e-mail met je gegevens en je vraag naar: [email protected]


Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Na inloggen op www.mijnlcs.nl kun je onder de menuoptie ‘Instellingen’ en ‘Mijn gegevens’ je gegevens wijzigen.


Ik heb geen e-mail met inlognaam ontvangen, wat moet ik doen?

Per e-mail ontvangt u de benodigde inloggegevens. Indien u geen gegevens heeft ontvangen, of uw e-mailadres niet bekend is bij de Club, stuur dan een e-mail naar [email protected]. Als je na 3 oktober niks hebt ontvangen mail dan de fiscus.


Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing en ben ik dan mijn saldo kwijt?
Blokkeer je Clubcard zo snel mogelijk. Na inloggen op www.mijnlcs.nl kan je onder de menuoptie ‘Blokkeren’ meteen de desbetreffende clubcard blokkeren. Het saldo blijft gewoon op de server staan maar snel blokkeren is wel van belang omdat de vinder misbruik zou kunnen maken van je Clubcard.


Wat moet ik doen indien mijn Clubcard niet werkt?
In dat geval stuur je een email naar [email protected]


Hoe kom ik aan een nieuwe Clubcard?
Een nieuw pas kan aangevraagd worden bij [email protected]. Een nieuwe pas kost 5 euro. De nieuwe pas zal automatisch worden geactiveerd.


Is er een G.S.H.C. Forward Clubcard voor teams?

Ja. Het is mogelijk een Team-Clubcard aan te vragen. Per team kan er een kaart worden aangevraagd, waarbij onderling het beheer en saldo dient te worden geregeld. Mail hiervoor naar [email protected] met de betreffende pasnummers/namen. Het aanvragen van een teampas kost eenmalig €5,-.